بازار فروش اسکلت مبل تختخواب شو

بازار فروش اسکلت مبل تختخواب شو به دلیل کارآیی زیاد و استقبال فراوان صنایع مختلف از آن بسیار پر رونق بوده است در واقع علت افزایش فروش، استفاده از روش های نوین و اینترنتی می باشد امروزه بسیاری از تولید کنندگان با طراحی سایت های اینترنتی معتبر زمینه عرضه مستقیم انواع محصولات خود را به شکل کاملا مستقیم و بدون واسطه ایجاد می کنند تا خریداران بتوانند بدون محدودیت و با دست باز مدل مورد نظر خود را انتخاب کنند در نتیجه این امر موجب فروش بالا و سود آوری افزون برای تولید کنندگان شده است.

بازار فروش اسکلت مبل تختخواب شو

مراحل تولید اسکلت مبل تختخواب شو

مراحل تولید اسکلت مبل تختخواب شو مبل تختخواب شو نمونه ای از مبلمان بسیار راحت و همه کاره می باشد که از آن می توان هم برای استراحت استفاده کرد و هم برای نشستن از این رو کاربرد فراوانی در محیط های کوچک و اداری و بیمارستانی دارد تا فضای زیادی را اشغال نکند و اما مهم ترین بخش این مبل، اسکلت آن است که در دو نوع چوبی و فلزی تولید می گردد ما در این مطلب مراحل تولید آن را شرح می دهیم.

  1. مرحله اول تولید کلاف آن است معمولا فلز چون مقاومت بیشتر و مناسب هر آب و هوایی است آن را بیشتر برای این مبل انتخاب می کنند؛ فلز سبک را با co2 صنعتی جوش می دهند و جهت رنگ کاری آن از کوره های الکترواستاتیک استفاده می کنند.
  2. در این مرحله لولا های مستحکمی را به اسکلت جوش می دهند تا برای باز و بستن آن مشکلی پیش نیاید البته این مکانیزم یا دستی یا برقی می باشد در واقع تنها تفاوت این مبل با مبل راحتی همین مکانیزم آن می باشد.
  3. انتخاب مکانیزم نیز در این مرحله انجام می شود که دارای سه نوع است؛ تاشو، چرخشی و کشویی. در مدل تاشو به صورت کتابی باز و بسته می شود در مدل چرخشی با هل دادن پشتی آن مبل به تخت خواب تبدیل می گردد و مدل کشویی حاوی ریل هایی است که با کشیدن قسمت زیرین مبل تخت، باز می شود.
  4. حال نوبت به رویه کوبی و انتخاب تشک می رسد معمولا برای تشک این مبل از فوم یا اسفنج با تراکم بالا استفاده می کنند هم چنین رویه آن را نیز از پارچه های ضد تعریق و عاری از پرز انتخاب می کنند و روی اسکلت را با این پارچه ها می پوشانند بدین ترتیب مبل تختخواب شو تولید می گردد.

قیمت خرید اسکلت مبل تختخواب شو

قیمت خرید اسکلت مبل تختخواب شو قیمت خرید اسکلت مبل تختخواب شو بستگی به عوامل مختلفی دارد که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم؛ در واقع قیمت به روز این محصول با توجه به نوسانات اقتصادی تعیین می گردد چنان چه نرخ ارز کشور سیر صعودی داشته باشد قیمت این محصولات نیز افزایش می یابد علاوه بر آن کیفیت، جنس اسکلت، ابعاد، ضخامت، میزان سفارشات و نحوه خرید و فروش همگی روی قیمت اسکلت تاثیر می گذارند.

در واقع اسکلت فلزی به دلیل وزن بیشتر و مقاومت بالا تر نسبت به نوع چوبی قیمت بیشتری دارد، اگر میزان سفارشات از میزان عرضه بیشتر باشد قیمت نیز متناسب با آن افزایش می یابد حال اگر شما قصد دارید مبل تختخواب شو را در تعداد بالا و با قیمت خرید استثنایی تهیه کنید پیشنهاد ما به شما وارد شدن به این وب سایت و ارتباط با مراکز تولید اسکلت مبل و سفارش آن می باشد.

3

  1. از اینک چنین سایتی رو برای خرید انتخام کردم خوشحالم فقط برای سفارش باید چه کاری رو انجام بدم

  2. سلام عرض ادب این کلاف ها واقعا کیفیت و ماندگاری بالایی دارند. و بسیار زیبا شیک هستن. به شما توصیه میکنم که اگر به دنبال کلاف با کیفیت هستین حتما از محصول خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما