قیمت عمده کلاف مبل کلاسیک

 قیمت عمده کلاف مبل کلاسیک به نوع چوبی که در تهیه آن مورد استفاده قرار می گیرد بستگی دارد. با توجه به افزایش قیمت چوب در سال های اخیر، نرخ این کلاف هم با افزایش مواجه شده است. بدین رو خریداران باید قبل از سفارش محصول، نسبت به استعلام قیمت آن اقدام نمایند. قیمت انواع کلاف مبل چوبی ملایر را می توانید از مشاوران ما در این سایت بدست آورید و برای ثبت سفارش اقدام نمایید.

 

قیمت عمده کلاف مبل کلاسیک

جنس انواع کلاف مبل

 

مبل های کلاسیک از زیباترین انواع مبل به شمار می روند که دارای بدنه یا اسکلت چوبی هستند و از اسفنج و پارچه برای پوشش رویی آن ها استفاده می شود. اسکلت یا کلاف مبل از بخش های اصلی این مبل است که نقش بسیار زیادی در استحکام و ماندگاری این محصول دارد.

 

کلاف مبل می تواند از جنس های مختلفی از جمله چوب و انواع فلزات تولید شود که هر یک برای نوع خاصی از مبل کاربرد دارند. جنس چوبی این محصول می تواند از چوب های موسوم به چوب روسی که قیمت ارزان تری دارند تهیه شود. همچنین این محصولات می توانند از چوب های محکمی مانند راش یا گردو تولید شوند که قیمت بالاتری دارند.

 

استحکام انواع چوبی این کلاف ها با توجه به کیفیت ساخت کلاف متفاوت است. حین انتخاب مبل لازم است تا حد ممکن از کیفیت ساخت کلاف چوبی آنها اطمینان حاصل نمود. این کلاف ها صرفا باید از یک نوع چوب ساخته شوند زیرا استفاده از دو نوع چوب در آنها می تواند پایداری و استحکام کلاف و در نهایت استحکام مبل را با مشکل مواجه کند.

 

انواع کلاف های مبل فلزی می توانند از جنس های مختلفی ساخته شوند. آهن ضد زنگ، رایج ترین جنس مورد استفاده در ساخت این محصول است. همچنین گاهی از ترکیب استیل و آهن نیز برای ساخت کلاف استفاده می شود. معمولا از استیل برای بخش بیرونی و قابل دید و از آهن برای بخش پنهان کلاف استفاده می گردد.

 

جنس انواع کلاف مبل

تولید بهترین کلاف مبل کلاسیک

 

تولید بهترین کلاف مبل کلاسیک به دلیل علاقه زیادی که به این مبل در کشور وجود دارد توسط تولید کنندگان این محصول به فراوانی انجام می شود. بدین رو خریداران می توانند از طریق تماس با تولید کنندگان نسبت به سفارش این کلاف در انواع مختلف آن اقدام نمایند.

 

جهت تهیه کلاف مبل راحتی و کلاسیک و خرید آن با مناسب ترین قیمت ممکن ارتباط مستقیم با تولید کننده لازم است، به این ترتیب واسطه ها نقشی در افزایش قیمت این محصول نخواهند داشت.

 

خریدار می تواند جهت تهیه کلاف مبل از طریق تماس تلفنی با تولید کننده، با صرف کم ترین هزینه سفارش خود را اعلام نماید. همچنین می تواند به وب سایت اینترنتی تولید کننده این کلاف مراجعه و با مشاهده انواع مختلف این محصول سفارش خود را ثبت کند.

 

تولید بهترین کلاف مبل کلاسیک

44

    • سلام محمدرضای عزیز
      شما متونید فرم را پر کنید یا از طریق شماره تلفن موجود در سایت با مشاورین ارتباط برقرار کنید تا بهتر شما رو راهنمایی کنند.

  1. سلام وقت بخیر میشه بعدا رویه ی کامل مبل رو عوض کرد و یا حتی مجدد رنگشون کرد تاثیری نمیزاره روی جنس یا اینکه مبل رو خراب کنه ممنون ازشما

  2. سلام وقت بخیر تفاوت چوب گردو در راش چی هستش و چطوری این دو رو از هم میتونیم تشخیص بدیم که کدوم بهتره ایا از نظر شکل و رنگ باهم تفاوت زیادی دارن و اینکه کدوم زیباترهستش ممنون از سایت خوبتون

    • سلام خانم گودرزی فرد
      چوب راش چوبی سنگین و محکم بوده،تقریبا ریزبافت است و رنگ قهوه ای مایل به قرمز کم رنگ دارد.
      چوب گردو محکم بوده و در عین حال نسبتا سبک وزن است؛ چوب درون گردو به رنگ قهوه ای شکلاتی و چوب برون آن، رنگ نسبتا روشنی دارد.

  3. سلام جنس کلاف از چه تولید شده و آیا در مدت طولانی احتمال زنگ زدگی آن وجود داره؟

  4. با سلام و احترام،لطفا میشه توضیح بدید چطور از کیفیت اسکلت مبل مطمئن بشیم؟ گاهی هنگام نشستن صدا میده و جیرجیرک می کنه،گلهای روی تاج هم گاها هم خوانی نداره،بنظرتون نباید جزئیات مهم باشه؟

    • سلام خانم قربانی
      ما به شما این تضمین را می دهیم که بهترین محصولات را به شما ارئه می دهیم.
      ما بهترین تولید کنندگان و متخصصین را در اختیار داریم.
      ازاین بابت خیالتان راحت باشد.

  5. در شهرستان ها قیمت خرید مبل آماده خیلی بالا هست و اگه بتونم با قیمت مناسب تر ، کیفیت بالاتری رو خریداری کنم خیلی عالی میشه.
    لطف کنید درباره ی نحوه ی ارسال هم بفرمایید که به چه صورت هست و اینکه امکان داره که بار در مسیر ضربه بخوره و آسیب دیده به دستمون برسه؟

    • سلام خانم کریمی پناه
      برای کسب اطلاعات در مورد ارسال بار و نحوه بسته بندی برای جلوگیری از ضربه شما باید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.شماره ها در سایت است.

    • باسلام بادیدن مبل های باکیفیتون که بارنگهای وجنسهای زیبایی که دیدم چطور میشه این نوع مبل ها سفارش بدم وآیا میشه این مبل هارو شست ؟ممنون از سایت خوبتون

      • “با سلام و وقتتون بخیر
        شما میتونید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماسی که توی سایت درج شده تماس و پاسخ سوالاتتون رو بگیرین
        موفق باشید”

  6. سلام وقتتون بخیر این کلاف مبل ها از چه نوع چوبی تهیه شده و اینکه وقتی مستقیم از تولید کننده سفارش بدم دیگه و تخفیف هم نداره درسته؟

    • سلام خانم حسینی
      کلاف ها از بهترین نوع چوب ها ساخته می شه.
      اگر بخواهید مستقیم از ما خرید کنید چون تولید کننده هستیم و واسطه ها حذف می شود پس قطعا محصولات را با قیمت کمتری خریداری می کنید و اگر بصورت عمده خریداری کنید از تخفیف های ویژه هم برخوردار خواهید شد.

  7. طلام .کلاف ها چه فرقی با هم دارن ؟چوب های که استفاده میشه کدوم بهتره ؟ایا این چوب ها بعد از یه مدت امکان داره از بین برن

    • سلام خانم دستجانی فراهانی
      سعی شرکت ما بر این است که برای تولید کلاف ها از بهترین چوب های موجود در بازار استفاده کند.

  8. سلام وقتتون بخیر خانم حسینی راجب قیمتها و نوع جنسشون سوال دارم. کدام نوع بهترین و بادوامترین هست و قیمتها به چه صورت هست? ممنون میشم وقت کردید توضیح بدید

    • سلام آقای ملکی عزیز
      لطفا با مشاورین ما از طریق شماره تماس موجود در سایت در ارتباط باشید .

  9. سلام وخسته نباشید خدمت تیم خوبتون
    محصولات مبلی در واقع زیبایی زیادی به خونه میبخشن و مهم ترین چیزی که تو استفاده از این محصولات مهمه زیبایی و جنس خوبشونه
    میخواستم بدونم که ایا شما از چوب گردو هم استفاده میکنید؟
    و برای تهیه محصول از چه طریقی باید اقدام کنم

    • سلام خانم فاطمه
      برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران از طریق شماره تماس موجود در سایت با ما در ارتباط باشید.

  10. با سلام و درود
    در سایت دیدم بیستر تولیدات شما کلاف مبل های سلطنتی بوده؟ میشه بفرمایید این کلاف ها دست ساز هستند یا با ماشین سی اِن سی چوب؟ و اینکه درسته سلیقه ها مختلف هست و هرکسی نسبت به جیبش ولی برای خرید مبل منزل کدام مورد مبل از لحاظ راحتی و اِرگونمی برای بدن بهتر هست؟ سلطنتی یا فرحی یا راحتی
    ممنون
    خدا قوت?

    • سلام آقای صداقت عزیز
      شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما از طریق پر کردن فرم یا شماره تماس در سایت با ما در ارتباط باشید.

  11. با سلام ،به نظرم این کلاف مبل راحتی بیشتر برای تولید کنندگان مبل مناسب هست و چه خوب که شما این محصول رو بدون واسطه در اختیار تولید کنندگان مبل راحتی و کلاسیک قرار می دهید که هم برای تولید کننده و هم مصرف کننده مقرون به صرفه می باشد!!

  12. سلام
    روز بخیر
    مبل کلاسیک یکی از زیباترین انواع مبل به شمار می آید.
    این سبک ار مبل جنس بهتر و طول عمر بالاتری نسبت به سایر مبلها دارد.
    ما کلاف مبل کلاسیک رو به صورت عمده از طریق مجموعه ی شما خریداری کردیم.
    اگر مجدد ثبت سفارش انجام دهیم، تخفیف ویژه به ما تعلق میگیرد؟
    آیا ارسال رایگان انجام می شود؟

    • سلام خانم شفیعی عزیز
      لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما از طریق پر کردن فرم یا شماره تماس در سایت با ما در ارتباط باشید

  13. سلام
    در اصلاحات تخصصی مبل سازی به اسکلت چوبی مبل کلاف میگویند. کلاف مبل همان اسکلت و استخوان بندی مبل است که سایر اجزا مانند اسنفج , فوم و فنر ها روی آن نصب میشوند ودر نهایت رویه کوبی مبل انجام میشود. پس مهم ترین نکته برای استحکام مبلمان استفاده از کلاف مبل با کیفیت است. همچنین طول عمر یک مبل وابستگی مستقیم به جنس کلاف آن دارد.

  14. سلام بعد از خرید این کلاف مبل کلاسیک در صورت نارضایتی آیا امکان مرجوعی هم هست؟

    • “با سلام و وقتتون بخیر
      شما میتونید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماسی که توی سایت درج شده تماس و پاسخ سوالاتتون رو بگیرین
      موفق باشید”

  15. سلام وقت بخیر
    جنس کلافهای شما از چوب روسیه یا راش یا گردو؟ چون مشتریهای تاپ چوب گردو رو به لحاظ زیبایی و استحکام ترجیح میدن. ممنون

    • “با سلام و وقتتون بخیر
      شما میتونید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماسی که توی سایت درج شده تماس و پاسخ سوالاتتون رو بگیرین
      موفق باشید”

  16. سلام وقتتون بخیر
    کدام شهر حضور دارید؟؟امکان ارسال به شهر سراب را دارید؟؟
    ما بصورت عمده می‌توانیم محصولات شما را خریداری کنیم.
    بی‌زحمت تماس بگیرید.

    • “سلام آقای جهان بین
      لطفا فرم موجود در سایت را پر کنید تا با شما تماس حاصل شود
      موفق باشید”

  17. مبل های کلاسیک همیشه خاص و جذاب بوده برام . یه اصالت خاصی به خونه میده . حالا پول دستم بیاد حتما برای خرید مبل کلاسیک اقدام میکنم ‌.

  18. تولیدکننده های ایرانی تو زمینه مبل واقعا قوی کار میکنن و مبل هایی که تولید میکنن حتی از نمونه های خارجیش هم جذاب تر و باکیفیت تر هستن . امیدوارم صادرات در این زمینه رونق بگیره .

  19. باسلام خدمت مجموعه عرشیان،اسکلتهای محکم وبه روزی هستن من خریدداشتم. ازطراحان وسازندگان این کارخانه کمال تشکررادارم. محصولات باکیفیتی هستن

  20. سلام، وقت به خیر.
    محصولاتتان کیفیت بی‌نظیری دارد، به صورت آنلاین سفارش داده شود، چه مدت طول می‌کشد تا تحویل
    داده شود؟

    • با سلام و وقتتون بخیر
      شما میتونید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماسی که توی سایت درج شده تماس و پاسخ سوالاتتون رو بگیرین
      موفق باشید

  21. به نظرم اسکلت یا کلاف بخش اصلی یک مبل محسوب میشه که اگه محکم نباشه استحکام و ماندگاری مبل رو تحت تاثیر قرار میده حالا به نظر شما ما که تجربه ای در شناخت نداریم از کجا میتوانیم کلاف خوب رو تشخیص بدیم؟!

    • سلام خانم عباس زاده
      برای راهنمایی بیشتر کافیست فرم مربوط در سایت را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.
      موفق باشید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما